MónTerrassa
L’empresa municipal Taigua incorpora l’atenció amb cita prèvia

L’empresa municipal Taigua ha modificat el seu sistema d’atenció al públic per millorar l’atenció de les persones usuàries i les mesures de prevenció derivades de la Covid-19. Des d’ahir, també atén amb cita prèvia dins el seu horari habitual: de dilluns a divendres, de 8.15 a 14 h (dijous, fins a les 15 h) i dilluns a la tarda, de 16 a 18 h. Taigua posa en marxa un sistema de gestió de cues i de cita prèvia, amb el qual les persones usuàries que hagin de fer qualsevol gestió presencial podran reservar amb antelació la seva hora de visita per ser atesos de manera més eficient. La cita prèvia es pot sol·licitar per fer la majoria de tràmits a través de la pàgina web www.taigua.cat. Un cop realitzada, rebran en el seu dispositiu mòbil l’avís de l’hora de la seva gestió i podrà confirmar la seva presència a l’hora indicada. D’altra banda, el nou sistema també permetrà que es pugui obtenir un tiquet sense cita prèvia i, en funció de la disponibilitat, li assignarà la primera hora del dia que hi hagi lliure.

En ambdós casos, i durant els primers dies, el sistema s’anirà ajustant a les necessitats que plantegi el servei. Les persones usuàries també poden fer qualsevol tràmit o consulta, o bé comunicar els seus consums, trucant al 93 736 28 20 (de 8 a 19 h), a través del correu electrònic (atenciousuari@taigua.cat) i de la pàgina web www.taigua.cat. Les oficines d’atenció al públic de Taigua (c/ deSocietat, 30) van recuperar l’1 de juny l’atenció presencial i van obrir en el seu horari habitual. En aquell moment, les persones usuàries ja es beneficiaven del sistema de pagament en efectiu sense contacte. Les instal·lacions de Taigua van tancar a mitjans de març i, durant el període de confinament, les consultes i gestions es feien a través del web, (a l’apartat de “tràmits i gestions” i al de “zona privada”), per correu electrònic o telèfon.

Nou comentari

Comparteix