
!--akiadsense-->
El Rotary Club de Terrassa ha dut a terme el lliurament del XXIII Premi Joves per Terrassa, enguany dotat amb 6000 euros i que ha quedat repartit entre 3 entitats. Els guanyadors han estat:
– 1r premi de 3.000 € per “les beques de residència el galliner” de l’associació el Corralito, centre de creació artística.
– 2n premi de 1.500 € per “connecta’t amb mi” del centre d’esplai Guadalhorce.
– 3r premi de 1.500 € per “esport inclusiu, valors i estima” de l’Església Unida de Terrassa.
El primer premi, per import de 3.000 €, ha estat subvencionat per el Rotary Club de Terrassa, mentre que el segon i tercer premis amb imports iguals de 1.500 € han estat subvencionats per la Fundació “La Caixa”. Aquest any, els guardons s’han atorgat fora de la seu del Rotary Club, a causa de la crisi de la Covid-19.
Carme Espí, en representació del Rotary, ha volgut destacar que “el Premi Joves x Terrassa és un del premis més importants que es dona a Terrassa a entitats que treballen en accions solidàries, des de la perspectiva de donar ajut i suport als projectes de joves compromesos en finalitats socials”. Aquest any els grups premiats ho han estat per “projectes integradors, solidàris i transversals” de manera que la finalitat del premi ha assolit l’objectiu de “poder arribar als joves de la nostra ciutat i reconèixer el treball, quasi sempre voluntari, que fan vers els demés”.

!--akiadsense-->