L’equip de govern ha fet balanç de la campanya “Un Nadal per a tothom”, un cop passades les festes nadalenques. El govern ha valorat de forma molt positiva la “gran afluència” de persones que han tingut tant les noves activitats i propostes que s’han programat, com les més tradicionals. Aquesta ha estat, afirmen, una aposta que esperen que “perduri en el temps” i amb què es vol donar una programació renovada i innovadora que arribi a tota la ciutadania.

Per a l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, el balanç ha estat molt satisfactori: “Estem veritablement satisfets de com han anat les festes nadalenques, del retorn que hem tingut de la ciutadania, tant pel nombre de persones que han assistit i omplert els carrers de la ciutat, així com per les diferents opinions i crítiques rebudes”, ha manifestat. Un dels objectius de la campanya d’enguany era aconseguir que tota la ciutadania pogués “fer seu aquest Nadal – segons l’alcalde – gaudint de la cultura popular, de la música, de l’oci, de la gastronomia, del bon ambient al carrer, de les compres per la ciutat, i de les tradicions. Crec que ho hem aconseguit, gràcies al compromís de tots i totes, i en especial del gran teixit associatiu terrassenc, així com d’altres entitats com el Gremi d’Hostaleria, associacions de comerciants, o els eixos comercials de la ciutat”, ha setenciat.

Sota la denominació “Nadal per a tothom”, la campanya d’enguany ha estat per a l’alcalde, “el primer Nadal del canvi, una nova forma de fer les coses, que tot i fer-ho en un moment de pressupost contingut, s’ha realitzat pensant en la ciutadania al centre de totes les propostes”. De cara als propers anys, l’alcalde ha volgut destacar que “en els propers dies començarem a pensar en els propers nadals, repensant, dialogant i consensuant canvis i millores, i ho volem fer de forma transversal i participativa, on les entitats, les agrupacions o els eixos i associacions comercials hi prenguin part, i que entre tots i totes tinguem unes festes amb el punt just d’innovació, tradició i solidaritat”.

Enguany, s’han introduït activitats com la pista de gel o la campanya solidària “Un plat més a taula”, que esperen tenir continuïtat. Una altra de les novetats d’aquestes festes ha estat la posada en marxa d’una prova pilot per portar la música en directe a diferents punts de la ciutat. L’objectiu ha estat donar l’oportunitat als i les artistes de mostrar el seu talent oferint-los l’oportunitat de poder actuar de forma gratuïta a la via pública i, al mateix temps, contribuir a què la música en directe fos també protagonista als carrers durant les festes de Nadal.

Nou comentari