Un dels socis de govern de Terrassa, ERC, aposta clarament per la connexió viària entre la ciutat egarenca i Sabadell, a través de la reforma de la N-150, convertida en via cívica. Del projecte fa anys que se’n parla, però romania al calaix, com una iniciativa similar amb Rubí a través de la riera. El regidor republicà, Carles Caballero, recorda que permetrà connectar a peu i en bicicleta les dues ciutats,a més d’ordenar els accessos a l’Hospital, Els Bellots i la connexió amb la Ronda Oest, compromesa des de 2017 per la Generalitat, rebla.
Esquerra també fa una aposta pel ferrocarril. “Que els terrassencs i les terrassenques puguin anar a Granollers i viceversa sense baixar del tren depèn de la unió de dues línies i d’una estació a Barberà. Les línies ja hi són. No cal destruir res, cal connectar-les. És una inversió que també depèn de la Generalitat”
Que els terrassencs i les terrassenques puguin anar a #Granollers i viceversa sense baixar del tren depèn de la unió de dues línies de tren i d’una estació a Barberà. Les línies ja hi són. No cal destruir res, cal connectar-les. És una inversió que també depèn de @gencat
— Carles Caballero (@CarlesCaballero) September 25, 2019
La connexió viària entre #Terrassa i #Sabadell a través de la reforma de la N-150,convertida en via cívica,permetrà connectar a peu i en bicicleta les dues ciutats,a més d’ordenar els accessos a l’hospital, a Bellots i la connexió amb la Ronda Oest. @gencat compromesa des de 2017 pic.twitter.com/hCc1IjEWPL
— Carles Caballero (@CarlesCaballero) September 25, 2019