sss

!--akiadsense-->

Aquest mes de març, arriben a les botigues Bonpreu i Esclat les primeres targetes en sistema Braille per afavorir a persones amb discapacitat visual. Aquestes noves targetes no diferenciaran col·lectius i suposaran un canvi de disseny global. A Catalunya es troben 11.000 persones afiliades a l’ONCE i des de la sensibilitat i en benefici d’igualtat per a tothom, es volen prendre mesures que afavoreixin un acte tan quotidià com és la compra de productes d’alimentació.

Per tant, “des del compromís i consciència del Grup Bon Preu amb la societat, es van adaptar els fullets promocionals ja fa uns mesos millorant la gamma de colors i contrast cromàtic i la següent mesura recentment implantada és el canvi de disseny de les targetes client. Aquestes iniciatives s’han posat en marxa amb l’assessorament i validació de la Comisión Braille Española de la ONCE. Bon Preu vol reivindicar la inclusió en tots els àmbits de la vida i la importància de poder accedir a serveis essencials en igualtat de condicions”.

Nou comentari