Reunió informativa de l’executiu amb els veïns de la Maurina | Aj. Terrassa

El barri de la Maurina ha presentat una queixa al BBVA, via correu electrònic, pel seu progressiu tancament d’oficines. Els membres del barri estan especialment preocupats pel tancament de la, fins ara, única oficina bancària del barri. Des d’aquest barri es queixen que, fins ara, només han rebut una resposta mecànica: “Le rogamos que si usted cuenta con el número de usuario y la contraseña de acceso a www.bbva.es, cumplimente el formulario que ponemos a su disposición en las siguientes rutas. En caso de que no disponga de usuario de www.bbva.es , le agradeceríamos que nos indique su DNI, a través de este medio, para proceder al trámite de su reclamación“.

La Maurina es queixa que, després d’haver presentat una reclamació com a associació de veïns, la resposta sigui demanar la identificació de tots els clients del barri. “Pretenen que els indiquem el DNI dels 7.894 habitants de la Maurina? O dels 218.535 de Terrassa? No som més que un DNI amb uns euros per negociar, sense tenir en compte, com els hem informat a la nostra queixa, les persones (els seus clients) d’avançada edat i/o amb dificultats de desplaçament i amb pocs recursos i coneixements informàtics com per defensar-se amb la banca electrònica. Per tot pleegat procedim a traslladar la queixa per correu postal, amb l’esperança que el suport físic en paper arribi en mans d’alguna persona humana”.

!--akiadsense-->

Comentaris

    Josep Març 16, 2019 | 09:44
    Axó no importa res al bbva.

Nou comentari