MónTerrassa
Isaac Albert aposta fort per la marca Terrassa-Barcelona
  • CA

Isaac Albert, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament, defensa en una conversa amb Món Terrassa la marca Terrassa-Barcelona per a la promoció exterior de la ciutat. “Ens hem d’entendre amb la capital del país. Barcelona necessita tenir presència al món, com a gran ciutat que és. Terrassa, crec que no. Aquí el que necessitem és que hi passin coses. Però que aquestes a ulls del món passin a Terrassa-Barcelona no ens ha d’importar”.

El líder republicà assegura que l’atracció de la capital i la seva apropiació d’actes internacional és un factor comú a tot arreu. “Passa a Londres, a París, es fan activitats que tot i que surt el seu nom, no es centralitzen realment a la capital sinó a municipis propers. A mi, la Gran Barcelona no em genera cap problema, tot i que aquesta també ha d’entendre que tot allò que passi a la capital egarenca també la beneficia. Que la finalfour d’hoquei es jugui a Barcelona per a ells no és res. Per Terrassa, molt. És molt important. Tenim afició, clubs. Diria que Barcelona pot expulsar coses, i no només les que no li agradin. La marca ha de ser Barcelona-Terrassa. Ens interessa. Miro per Terrassa, però pot ser el mateix amb Sabadell o Granollers. La festa del cinema ja es va fer al Parc Audiovisual.”

El regidor subratlla que aquesta idea té molt a veure amb la promoció de la Seu d’Ègara, les fires, els castells, el patrimoni, el modernisme. “Ho potenciarem tot. I ens hem d’obrir a tot. Poso de l’exemple de la col·laboració necessària amb Sitges en matèria de cinema”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa