Pintada a la seu del PP
Pintada a la seu del PP | cedida

!--akiadsense-->

La nova seu del Partit Popular a Terrassa, al passeig de les Lletres, fa només dos dies que s’ha estrenat. Els populars han deixat l’històric local de la rambla d’Ègara. La nova seu, on hi ha dues grans banderes, una catalana i una espanyola, ha aparegut avui amb una pintada: “Fachas”.

Comentaris

    Maria Febrer 21, 2019 | 09:56
    Els que han empastifat la façana, qui son? pot ser els demòcrates??
    Aniol Febrer 21, 2019 | 10:09
    Malaguanyada pintura i temps. Tot-hom ja ho sap que són fatxes endemés de corruptes, tramposos (criminals?, amb tantes morts estranyes d'ells mateixos pels casos de corrupció) demofòbics, etc
    el foc purifica Febrer 21, 2019 | 10:34
    cremats millor
    Terrassenc Febrer 21, 2019 | 11:09
    Mal fet, si no volem que empastifin els locals independentistes no hem de permetre tampoc que empastifin locals espanyols. Dit això, vols dir que no ho han fet ells mateix per fer-se passar per víctimes? D'aquesta gent m'ho crec tot.
    Andreuza Febrer 21, 2019 | 11:46
    Embrutar parets es lleig, dir veritats no!. Son senzillament feixistes, una ideologia que descriu el que fan aquesta gent, i els seus acòlits, cada dia
    Terrassenca Febrer 21, 2019 | 13:23
    Aixó ques es? un unsult, o pot ser la signatura de qui ho ha escrit?
    Tony Febrer 21, 2019 | 14:30
    Segurament es.....un unsult.
    democrata Febrer 21, 2019 | 14:44
    Per a la Maria que pregunta irònicament si els que han empastifat són demòcrates i la resposta és: ATENCIÓ! La resposta es : SÍ, són demòcrates perquè como molt bé diu el facha del Casado "solo estamos afirmando, No valorando"
    Isabel Febrer 21, 2019 | 16:01
    Estic de l'independentisme fins al a veure si us donen aviat l'independencia I podem viure tranquils d'una vegada
    xup Febrer 21, 2019 | 18:45
    ets la donna de un facha? dons ajo i agua
    Vinar Febrer 21, 2019 | 20:11
    Fa bastanta pena veure a personal no condemnant aquest tipus de bandalisme, en fi. Parlen de llibertat, pacifisme... Fa riure, per això no se'ls creuen a fora d'aquí jejje
    Teresa teixidó Febrer 22, 2019 | 13:30
    Pobres vehins. Estan ben arreglats. La que els hi espera.
    Fàtima Febrer 22, 2019 | 14:27
    No crec..., es veu tan bufona la fachana...