MónTerrassa
La CUP no veu justificat gastar-se 42.350 euros en els Corporate Games a Terrassa

La CUP mostra la seva disconformitat amb la política d’atracció econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, després que el govern local anunciés que aportarà 42.350 euros a una organització privada per tal que faci un esdeveniment empresarial a la ciutat. Es tracta dels Corporate Games, un gran esdeveniment esportiu, social, cultural i d’empresa que té per objectiu potenciar els valors corporatius de l’empresa i la responsabilitat social empresarial. Aquests jocs se celebraran a Terrassa durant l’any 2019.

La CUP no veu justificada aquesta ajuda econòmica, ja que dubta del suposat “retorn econòmic” que pugui deixar i a qui li deixarà. El regidor Marc Medina, a més a més, demanarà a la regidoria d’Economia que especifiqui quines despeses complementàries haurà d’assumir el Consistori, especialment a nivell de logística dels equipaments i la mobilització de personal de la plantilla que hi estarà dedicada (a banda dels ja esmentats 42.350 euros en concepte de cànon).

Els cupaires creuen que aquests quasi 43.000 euros podrien ser destinats a “projectes transformadors i demana a l’Ajuntament que aturi aquest conveni amb els promotors”. Igualment, diuen, “és escandalós que una de les principals partides econòmiques esportives per a 2018 se l’endugui una empresa privada externa a la ciutat. Difícilment es pot entendre aquesta iniciativa com a una eina de foment de l’esport”.

A més a més, la proximitat de la data d’aquest esdeveniment (abril de 2019) amb les eleccions municipals (maig de 2019) susciten dubtes a la CUP, que creu que l’equip de Govern podria “dotar el festival d’una pàtina d’autopromoció de la bona gestió municipal”.

Responsabilitat social

Finalment, el regdior Marc Medina també alerta sobre el “contingut ideològic” de l’esdeveniment, “que no és altre que destacar les bondats de la Responsabilitat Social Corporativa i les empreses que l’apliquen”. Aixi mateix, la CUP considera que la RSC és “senzillament una estratègia de màrqueting, orientada a blanquejar la imatge de les grans empreses”.

Nou comentari

Comparteix