MónTerrassa
El comiat d’Isaac Albert d’ERC en frases

Isaac Albert ha participat avui per última vegada en un ple municipal de Terrassa. El Govern de la Generalitat de Catalunya ha nomenat el tinent d’alcalde de Serveis Generals i Govern Obert, i el número dos de la legislatura 2019-2023 en l’equip de govern, conseller i president del Consell d’Administració de Centrals i Infraestructures per a la Mobilitat i les Activitats Logístiques (CIMALSA). I el nou càrrec l’obliga a deixar el Consistori egarenc, tot i que fa mesos que havia anunciat que plegava.

La fins ara portaveu i alcaldable d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a les eleccions del 28 de maig vinent, Ona Martínez assumeix el càrrec. Regidors i regidores li han dit adeu, i s’ha fos en una abraçada amb l’alcalde Jordi Ballart.

Isaac Albert ja va reunir dijous en la seva retirada, i en la sala de premsa del Raval, la vella guàrdia d’ERC Terrassa En el seu comiat gairebé apareixen les llàgrimes quan ha recordat el desaparegut Carles Feiner. I no hi faltava Montserrat Font, que serà la substituta i la nova regidora, una notícia que es va saber ahir. I que ha obligat a fer córrer la llista electoral de 2019.

Abraçada entre Isaac Albert i l’alcalde Jordi Ballart

Algunes de les frases del dia

Isaac Albert: “Me’n vaig satisfet de la feina feta. Segur que podríem haver-ne fet més i millor. Però em sento orgullós perquè hem fet molta des del govern, però també des de l’oposició”.

Isaac Albert: “Me’n vaig molt content, però la meva etapa a l’Ajuntament de Terrassa havia arribat a la fi. La ciutat necessita nous plantejaments, noves visions i noves generacions que aportin noves mirades”.

Pep Forn, regidor d’ERC: “Deixant-nos les seves reflexions i consells fins al darrer dia. Avui se’n va un referent, un mestre i un animal polític del qual hem après molt i al que sempre li estarem eternament agraïts.

Ona Martínez: “Isaac Albert entén la política com s’ha d’entendre: Amb consensos i acords. Et trobarem a faltar i et trobaré a faltar. Han sigut molts anys amb l’Isaac al capdavant d’aquest projecte. Ara entomem aquest nou aprenentatge i esperem que estiguem a l’altura”.

Carles Caballero (ERC): “Fa 20 anys que compartim militància i que discrepem amb l’Isaac Albert, que avui abandona el Ple municipal. Hi ha tres coses que no puc negar: l’amistat, l’aprenentatge i que algunes vegades, poques, té raó. Però com ho hem gaudit i ho continuarem gaudint”.

Ona Martínez: “Et trobaré a faltar. A tu, i a tots els aprenentatges fets i que queden per fer al teu costat. Escoltar-te és aprendre.”

Ona Martínez: “Gràcies per tot. Això sí: continuarem fent Terrassa plegats, des d’on calgui.”

Ona Martínez: “Agafo el relleu de la bona feina de l’Isaac Albert, gestionant i transformant en moments complexos. Ho faig amb tota la responsabilitat i amb una idea clara: un Ajuntament de Terrassa encara més modern i digital és clau per fer que les coses passin. Som el motor que fa avançar Terrassa.”

Meritxell Lluís, regidora de Junts per Terrassa i alcaldable: “Avui un servidor públic de la ciutat ha presentat la seva renúncia com a regidor de l’Ajuntament de Terrassa. Gràcies per la teva vocació de servei a la ciutat i als terrassencs i terrassenques. I recorda que només junts podrem construir una ciutat i un país millor, lliure!

ERC: “Avui hem acomiadat al nostre company que ha liderat el projecte d’Esquerra Republicana Terrassa durant molts anys. No cal dir que el trobarem a faltar i ho farem molt, però sabem que continuarà fent política, fent ciutat i fent avançar Terrassa”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa