Isaac Albert, en el seu despatx a l'Ajuntament de Terrassa
Isaac Albert, en el seu despatx a l’Ajuntament de Terrassa | Cristóbal Castro

!--akiadsense-->

Isaac Albert afirma a Món Terrassa que “jo no hi perdria gaire el temps amb el Quart Cinturó”. Pel tinent d’alcalde, la B40 -Ronda Vallès, Autovia Orbital- és una infraestructura pensada a finals dels anys 60 i no està concebida per fer la revolució verda que aposta el govern de la ciutat de Tot per Terrassa i Esquerra. “Ara bé, a dia d’avui, necessitem centrar els esforços en acabar el tram Abrera-Terrassa. Connectar la ciutat amb el Baix Llobregat i concretar uns bons enllaços amb la C58 i la C16. Pel tram Terrassa-Sabadell, oficialment no en sabem res. Sabem que els Alcaldes de Terrassa i Sabadell estan d’acord en què alguna cosa s’ha de fer i que el Govern de la Generalitat treballa en fer alguna proposta”.

Isaac Albert aborda també un tema del que se n’ha parlat poc però cabdal en matèria de comunicació en vehicle privat. “Per deixar una cosa clara, si el que es vol plantejar és dir que la Ronda OEST de Sabadell serà la Ronda EST de Terrassa i assumirà tots els cotxes de Terrassa i del Baix Llobregat és una sortida endavant sense cap sentit. No serà així. Hem de planificar una mobilitat més segura i amb una accessibilitat més universal. Una mobilitat més sostenible i amb unes externalitats menors”. El tinent d’alcalde matisa que cal “planificar de manera integrada les diferents xarxes que conformen el sistema de transport del territori donant resposta a les necessitats ciutadans i a la voluntat de construir una ciutat i un país mediambientalment més sostenible”. Cal recordar que el Pla de Mobilitat de Terrassa contempla aquesta idesa de la ronda oest de Sabadell.

Nou comentari