!--akiadsense-->
La regidoria de Polítiques de Gènere treballa ja en una reforma dels contractes de concessió de publicitat als carrers de Terrassa, amb l’objectiu d’evitar que es puguin mostrar anuncis sexistes, segons explica la CUP.
Aquesta maniobra legal està implicant diferents àrees, com ara Via Pública, donat que els suports publicitaris (cabines telefòniques, OpIs, etc) se situen als carrers. Però també l’àrea de Contractació, en tant que implica concessions a empreses privades i els plecs de condicions que les regulen. També hi participarà l’àrea de Comunicació de l’Ajuntament.
El full de ruta acordada entre la CUP i la regidora de Polítiques de Gènere, Lluïsa Melgares, passa per estudiar la modificació dels plecs de condicions dels contractes (que han de complir les propietàries dels suports publicitaris, que a l’hora lloguen l’espai als possibles anunciants). D’aquesta forma, s’introduirien diferents clàusules que deixin constància de la prohibició d’exhibir anuncis sexistes en els suports publicitaris. A més a més, també s’estipularà les conseqüències que tindria l’incompliment del mateix (des de retirada de la campanya en qüestió, sanció econòmica i/o la impossibilitat de tornar a licitar per a l’Ajuntament de Terrassa).