MónCastellbisbal
El Nadal arribarà a Castellbisbal amb la tradicional encesa dels llums

Un any més, Castellbisbal donarà la benvinguda al Nadal amb el tradicional acte d’encesa dels llums. Enguany, la jornada se celebrarà el pròxim divendres, 29 de novembre, però durant tot el dia també se celebraran diversos actes per amenitzar la jornada a la Plaça de l’Església i als carrers Major, Sant Antoni i Pi Margall i al pati de l’Esbarjo.

Durant tot el dia, de 10:00 a 20:00 hores, es realitzarà la Fira de Nadal que comptarà amb una setantena de parades de comerços, entitats i artesans. Pel que fa a les activitats, aquestes començaran a les 11 hores amb una activitat de Tonificació i diversió a càrrec de Don@s Esport. A les 11:30 hores la Colla Sardanista Marinada organitzarà un taller de sardanes i a les 12:00 hores el grup Embrujo Andaluz de la Casa d’Andalusia farà una exhibició de Sevillanes. A partir de les 13:00 el Club de Boxa Castellbisbal – Team Toni Moreno farà una exhibició i també hi haurà una mostra de tonificació, pilates i estiraments a càrrec de Breathe, i a les 14:00 hores s’entregaran els premis del Corretapes 2025.

Serà a partir de les 17:30 hores que començarà el plat fort de la jornada, amb l’espectacle inaugural ‘Brilla el Nadal‘ amb el follet Margarit i l’encesa de llums a les 18:00 hores. L’acte continuarà amb una xocolatada popular, un photocall i la passejada amb el follet Margarit i els seus amics. La cloenda, a les 19:15 hores, anirà a càrrec del Coro Rociero Sagrado Corazón de Jesús.

“La Fira de Nadal i l’Encesa de Llums són molt més que una celebració: són una aposta per dinamitzar el comerç local. Volem que la ciutadania descobreixi tot el que ofereixen els nostres establiments i que les compres nadalenques es quedin al municipi, generant activitat i cohesió”, ha destacat la regidora de Comerç, Irene Aguilar Artacho.

Un escape room per la fira i el sorteig de 5 calendaris d’advent

Previ a l’acte d’encesa dels llums, els infants i les famílies de Castellbisbal podran participar en un petit escape room per ajudar al follet Margarit a trobar els seus amics per fer possible la màgia del Nadal. Els participants hauran de recollir la butlleta de participació a la carpa de Comerç i buscar els 5 personatges màgics amagats a la Fira. A continuació, hauran d’anotar les lletres que porten per descobrir el missatge secret i fer-se una foto amb cadascun d’ells. Quan tinguin totes les fotos, podran recollir la recompensa a la carpa de Comerç.

Per altra banda, les persones que facin una compra el dia de la Fira entraran en un sorteig d’un calendari d’advent valorat en 600 euros, amb 24 vals de 25 euros per bescanviar un val cada dia al comerç de Castellbisbal. Els passos per participar-hi son els següents:

  1. Fes una compra el dia de la Fira i demana el tiquet.
  2. Escriu el teu nom, cognoms i telèfon.
  3. Porta el teu tiquet a la carpa de Comerç
  4. El sorteig es farà a les 20:00 hores, a l’escenari de la Fira. És imprescindible ser present per endur-se el premi.

Comparteix

Icona de pantalla completa