MónCastellbisbal
Enxampat un conductor a 244 km/h per l’A-2

Un conductor circulava a 244 quilòmetres per hora per l’autovia A-2 a l’alçada de Castellbisbal la matinada del passat dijous 24 de març. Un radar el va captar doblant el límit establert a la via, que és de 120 quilòmetres per hora. Segons exposen els Mossos d’Esquadra en un tuit a les xarxes socials, on s’observa una imatge del vehicle fotografiada pel radar, el conductor ha quedat investigat per velocitat penalment punible.

Un altre conductor circulant a 214 km/h per l’A-2

Aquesta no és la primera vegada que enxampen un vehicle circulant amb un excés de velocitat penalment punible per l’A-2. Fa poc més de dos mesos, els Mossos d’Esquadra van enxampar un altre conductor que circulava a 214 km/h per l’A-2, però en aquesta cas, al municipi de Lleida. El van enxampar durant un control de velocitat que es va muntar a l’alçada del quilòmetre 472, segons apunta l’agència ACN, el passat 26 de febrer quan passaven deu minuts de les deu del matí. Una patrulla de Mossos d’Esquadra va aturar poc després el conductor, i va obrir diligències penals.

És delicte conduir amb excés de velocitat en 60 kmh i 80 km/h 

Conduir amb excés de velocitat superior a l’establerta en 60 km/h vies urbanes i en 80 km/h vies interurbanes”. Així ho estableix la  Direcció General de Trànsit (DGT) Aquest seria el cas del conductor que circula a 244 quilòmetres per hora per l’A-2 a Castellbisbal. 

La DGT també recorda que als trams d’autovies i autopistes interurbanes d’accés a les ciutats on s’hagin establert límits inferiors a 100 km/h, els excessos de velocitat se sancionaran amb la multa econòmica, que depenent de la gravetat de la situació, pot ser d’entre 100€ i 600€. “La resta dels efectes administratius i penals només es produirà quan superin els 100 km/h i en els termes establerts per a aquest límit”, informen.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa