MónCastellbisbal
El Cicle de Passejades per a la Gent Gran inicia l’any a Castellbisbal

Un total de 170 persones grans van participar el passat 12 de febrer a la primera de les sortides del nou Cicle de Passejades per a la Gent Gran del 2025, que va tenir lloc a Castellbisbal. Durant un recorregut d’uns 9 quilòmetres, els i les participants van poder visitar el Pont del Diable, la Torre Fossada i altres espais emblemàtics del municipi castellbisbalenc.

Aquesta nova temporada del Cicle de Passejades per a la Gent Gran d’enguany comptarà amb la participació de 86 municipis, distribuïts en grups de quatre. En aquesta ocasió, Castellbisbal ha quedat emparellat amb les poblacions de Berga, les Masies de Voltregà i Sant Andreu de la Barca.

Durant l’edició passada, un total de 4.346 persones de 85 municipis de la província de Barcelona van participar en el Cicle de Passejades per a la Gent Gran, segons dades publicades per la DiBa. D’aquesta manera la temporada 2023-2024 va superar les xifres de l’any anterior, on van participar unes 4.023 persones.

Fomentar l’activitat física entre les persones de més de 60 anys

El Cicle de Passejades per a la Gent Gran és una iniciativa que impulsa la Diputació de Barcelona amb la col·laboració dels ajuntaments participants. L’objectiu de la iniciativa és fomentar l’activitat física entre les persones majors de seixanta anys com a eina per millorar la salut, alhora que es vol promoure l’intercanvi entre diferents poblacions oferint la possibilitat de conèixer diferents entorns geogràfics i de viure la natura d’una manera adaptada a les possibilitats de la gent gran.

La pròxima trobada del Cicle de Passejades per a la Gent Gran serà el dia 5 de març a Berga. El 26 de març arribarà el torn de Sant Andreu de la Barca i el 9 d’abril la sortida serà a les Masies de Voltregà. Finalment, s’ha previst una jornada de clausura que tindrà lloc durant el mes de maig, en un lloc i una data encara per concretar.

Comparteix

Icona de pantalla completa