Com ja és habitual, l’Ajuntament de Castellbisbal ha activat un dispositiu especial al cementiri municipal amb motiu de la festivitat de Tots Sants. L’objectiu és facilitar la visita a les persones que vulguin homenatjar els seus difunts durant aquests assenyalats dies. Així doncs, fins el pròxim diumenge, 2 de novembre, el cementiri romandrà obert ininterrompudament de 10:00 a 19:00 hores.
A més, durant aquests dies, també es reforçaran alguns altres serveis. Per exemple, s’han instal·lat contenidors addicionals per a la recollida de residus, especialment de flors i ornaments, i es facilita material de neteja; com draps, paper i líquid netejavidres. Així mateix, s’ha augmentat el nombre d’escales per accedir als nínxols superiors i s’ha habilitat un sanitari portàtil a l’entrada del recinte.
Per altra banda, dissabte, 1 de novembre, dia de la festivitat de Tots Sants, el cementiri comptarà amb personal de suport fins a les 14:00 hores per ajudar les persones que ho necessitin a arreglar els nínxols o col·locar flors. També, entre les 12:00 i les 14:00 hores, les persones assistents al cementiri podran gaudir de música d’acompanyament en directe.
