L’Ajuntament de Castellbisbal ha estat premiat amb els Reconeixements d’Administració Oberta que atorga anualment el Consorci AOC, situant-se entre els 20 millors municipis de Catalunya en la categoria de 5.001 a 20.000 habitants. Aquests guardons distingeixen les administracions públiques capdavanteres en transformació digital, govern obert i transparència, tant en la relació amb la ciutadania com en la gestió interna.
Per concedir els reconeixements, el Consorci AOC analitza indicadors objectius basats en dades contrastables dels ajuntaments i consells comarcals. Aquests resultats conformen l’Índex de Maduresa Digital, que avalua el grau de desenvolupament dels serveis digitals i de transparència. Són dades que es publiquen de forma oberta i es poden consultar aquí.
Sobre aquest guardó, l’alcaldessa de Castellbisbal, Maria Dolors Conde Domínguez, ha destacar que “aquest nou reconeixement posa en valor la feina continuada de modernització administrativa impulsada pel consistori i consolida el seu compromís amb una administració més àgil, accessible i transparent”.
