MónCastellbisbal
Els sous de l’alcaldessa i els regidors amb cartera

En el Ple Municipal extraordinari celebrat el passat dilluns 3 de juliol es van aprovar, entre altres temes, l’assignació econòmica pels grups polítics municipals i la retribució econòmica que percebran l’alcaldessa i els regidors amb dedicació exclusiva a l’ajuntament. 

Assignació econòmica pels grups polítics municipals

En el segon punt del Ple, es va aprovar la constitució dels GPM l’Ajuntament de Castellbisbal corresponents al present mandat 2023-2027 i es va determinar l’assignació econòmica anual a favor dels mateixos, que s’estableix en 1.500 euros fixes per cada grup i un component variable de 900 euros per cada regidor o regidora amb representació.

  • Som-hi Castellbisbal: 6.000 euros (1.500 euros fixes i 4.500 euros de component variable).
  • Alternativa Per Castellbisbal: 6.000 euros (1.500 euros fixes i 4.500 euros de component variable).
  • Som Veu: 4.200 euros (1.500 euros fixes i 2.700 euros de component variable).
  • Junts per Castellbisbal: 3.300 euros (1.500 euros fixes i 1.800 euros de component variable).
  • Vox: 2.400 euros (1.500 euros fixes i 900 euros de component variable).
  • ERCastellbisbal: 2.400 euros (1.500 euros fixes i 900 euros de component variable).

Cal tenir en compte que l’assignació pels grups es fa en funció dels resultats electorals del passat 29 de maig. Recordem que Som-hi va obtenir cinc regidors, Alternativa cinc, Som Veu tres, Junts dos i ERC i Vox un regidor cadascun. 

El salari de l’alcaldessa i els seus regidors

En el cinquè punt del Ple, es va establir amb efectes des del dia 04/07/23 el règim de dedicació, exclusiva o parcial, dels membres de la corporació, que portarà inherent l’exercici de les funcions delegades per decret d’alcaldia. Així, es va comunicar la dedicació i la retribució de: 

Maria Dolors Conde, alcaldessa de Castellbisbal: Dedicació exclusiva. Retribució anual: 55.186,32 euros (meritables en catorze pagues de 3.941,88 euros).

Maria Isabel Méndez, primera tinenta d’alcaldia: Dedicació exclusiva. Retribució anual: 47.611,76 euros (meritables en catorze pagues de 3.400,84 euros).

Jordi Piera Cano, segon tinent d’alcaldia: Dedicació exclusiva. Retribució anual: 47.611,76 euros (meritables en catorze pagues de 3.400,84 euros)

Anna Sardà Fernández, tercera tinenta d’alcaldia: Dedicació exclusiva. Retribució anual: 47.611,76 euros (meritables en catorze pagues de 3.400,84 euros)

Silvia Fernández Lorca: Dedicació parcial (38 hores setmanals, equivalents a un 95% de dedicació). Retribució anual: 45.231,17 euros (meritables en catorze pagues de 3.230,79 euros).

L’alcaldessa va destacar que “els sous són els mateixos que a l’anterior mandat, no han canviat”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa