Aquest pròxim diumenge, 2 de juny, a les 17:30 hores el Casal Cultural de Castellbisbal tornarà a gaudir d’una tarda de boxa amateur. En total, la vetllada comptarà amb un total de 15 combats amateurs entre els millors clubs del panorama actual de la boxa catalana. Com sempre, aquesta jornada estarà organitzada pel Team Toni Moreno, un club que s’ha convertit en un referent a Castellbisbal i a Catalunya. Per la seva banda, el gimnàs ubicat al municipi de Castellbisbal i liderat per Toni Moreno, actual entrenador de la Campiona d’Europa Tania Álvarez, també participarà amb alguns dels seus millors boxejadors.
Les entrades ja estan a la venta a un preu de 15 euros i es poden adquirir clicant en aquest enllaç. A més, també tindreu la opció de comprar-les el mateix dia de la vetllada a la taquilla per un preu superior de 20 euros.

El Team Toni Moreno participarà amb un total de sis boxejadors
Així doncs, entre la quinzena de combats que es disputaran aquest cap de setmana al municipi, quatre d’ells tindran representació del Team Toni Moreno. En la categoria femenina, el club castellbisbalenc comptarà amb tres boxejadores. Paula Pujol, actual subcampiona d’Espanya, s’enfrontarà a Yulieth Morales, del club Olot Fight Club. Per la seva banda, la campiona de Catalunya, Lidia Gil, es veurà les cares amb Dea Celma, del C.B. Mediterraneo. Finalment, Paula Cordero, actual subcampiona de Catalunya, també participarà a la vetllada, però encara no s’ha confirmat la seva rival.
En la categoria masculina, el club de boxa liderat per Toni Moreno participarà amb els boxejadors Joel Milanés i Dmytro Kulida. Milanés s’enfrontarà al boxejador del Team Jero Boxing, Neil. L Buck, mentre que Kulida ho farà contra Kelvin Bohoquez, del Gim Boxing Saus.
