L’Ajuntament de Castellbisbal ha publicat el recull setmanal d’ofertes de feina de la Borsa de Treball de Castellbisbal per a totes aquelles persones que es trobin en recerca de feina al municipi. Entre les d’aquesta setmana es troben ofertes de personal d’atenció al client, de mecànic de camions i de personal de magatzem.
La Borsa de Treball de Castellbisbal, inclosa dins la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona, publica a castellbisbal.cat/ofertesfeina totes les ofertes de feina al municipi. Per poder-se inscriure en alguna d’aquestes ofertes, cal donar-se d’alta a la Borsa (cal demanar cita prèvia).
Recull setmanal d’ofertes de feina de la Borsa de Treball de Castellbisbal
- Personal d’Atenció al client: Atenció del telèfon, aprendre la part tècnica dels productes i assessorar a clients i solucionar problemes. Clients tant nacionals com internacionals. Registre d’informació amb aplicacions informàtiques, entre elles el programa de facturació. Salari: 1439,29 euros per 12 pagues Es valorarà que la persona disposi del nivell B2 d’anglès en comprensió escrita, per poder donar resposta als clients internacionals. Es valorà experiència prèvia en una tasca similar. Contractació indefinida amb 2 mesos de periode de prova.
- Personal mecànic de camions: Realitzar diagnòstics i reparacions d’avaries mecàniques i elèctriques de camions. Executar manteniments preventius segons el pla establert. Gestionar sinistres i coordinar reparacions necessàries. Assessorat i formar ajudants mecànics en les seves funcions diàries. Coneixements sòlids de mecànica i electricitat de vehicles. Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip. S’ofereix contracte indefinit a jornada complerta. Sou segons conveni.
- Personal de magatzem: Recepció de mercaderies, decàrrega, comprovació d’albarans, ubicació de productes entrants. Preparació de comandes internes, picking, etiquetat, embaltage tècnic. Cal tenir l’educació secundària obligatòria. Amb ganes d’aprendre i interès pel sector mecànic. Es valoraran coneixements de recambista industrial. Bona disposició per treballar en equip, ordre i atenció al detall. Disponibilitat per manipular càrregues lleugeres o moderades, estar de peu, moure’s pel magatzem. Horari: una setmana de 8:30 a 18:00 /9.30 a 19.00h. Sou 22.850 euros.
- Personal Xòfer amb carnet C+CAP i targeta de transport: Calcular la ruta més convenient. Assegurar que les mercaderies es guardin i cobreixin de forma segura per a evitar pèrdues i danys. Ajudar a realitzar operacions de càrrega o descàrrega utilitzant diferents dispositius d’elevació o descàrrega. Requereix tenir experiència prèvia en un lloc similar, carnet C, CAP i targeta de transport. Es valorarà si es disposa de carnet de carretó elevador. Persona adaptables i autònoma per a desenvolupar aquest lloc de treball. Necessitar vehicle propi per arribar a les instal·lacions de l’empresa. Contractació estable indefinida amb el periode de prova corresponent. Salari: 1600 euros BA.
- Personal operari de cablejat elèctric dels equips: Muntatge mecànic i elèctric. Quadrista de cablejat en màquines auxiliars per a l’indústria del plàstic. Cablejat elèctric pels equips. Formació a càrrec de l’empresa. Es valorarà la disposició a l’aprenentatge i la motivació per treballar. Sou brut anual de 23.000 euros. Contracte indefinit. Vehicle per desplaçar-se fins a l’empresa. Dilluns a dijous de 8-17.30 h. Divendres de 8-13h.
- Personal tècnic de flota: Personal tècnic recanvista: gestió d’avaries ordinàries i assistències en carretera. Control de caducitats i requisits legals dels vehicles. Inspecció tècnica de vehicles i assignació de tractores. Es valorarà tenir formació en l’àmbit de la mecànica, automoció, transport o similar. Experiència demostrable en gestió i manteniment de flotes. Capacitat per gestionar incidències en carretera i coordinar tallers/centraleta. Disponibilitat per a fer torns i guàrdies. Bones habilitats organitzatives, comunicatives i lideratge en entorns operatius. 22.800-26.000 euros.
- Personal administratiu suport comptabilitat i màrqueting: Suport administratiu a l’àrea comptable, web i màrqueting. Es valoraran coneixements d’administració, comptabilitat i informàtica (eines de disseny i d’ofimàtica). Persona dinàmica, amb iniciativa, motivada per treballar i responsable. Contracte temporal de 6 mesos amb opció a estabilitzar, amb horari de 9.00 h a 13.00 h 12.000 euros bruts a l’any.
- Personal de preparació de comandes amb carnet de carretó elevador: Personal per preparar comandes via PDA – picking. Col·locar les peces de roba a la màquina per embalar-les i entregar-les al client. Moure mercaderies fins a 25kg. Ús del carretó elevador. Persona dinàmica i amb coneixements d’informàtica (ús de la PDA). Cal saber llegir, escriure i comptar. S’ofereix un contracte inicial de 6mesos amb possibiltiat de quedar-se. Horaris a torns, cada 15 dies. M: 6.00h a 14.00h. T: 13.45h a 21.45h, de dilluns a divendres Sou brut mensual per 12 pagues 1.551,45, més objectius segons el mes (entre 200 i 400 euros).
👀 Si busqueu feina, us poden interessar alguna de les ofertes que han arribat els últims dies a la Borsa de Treball de l’Ajuntament.
— Ajcastellbisbal (@Ajcastellbisbal) October 27, 2025
🔎 Tots els detalls a https://t.co/9Bdbf8gzAU#Castellbisbal #OfertesFeina #Ocupació #FeinaActiva pic.twitter.com/2IBC7e5Go2
