L’Ajuntament de Castellbisbal ha publicat el recull setmanal d’ofertes de feina de la Borsa de Treball de Castellbisbal per a totes aquelles persones que es trobin en recerca de feina al municipi. Entre les d’aquesta setmana es troben ofertes de responsable d’oficina comercial, d’administratiu i de conductor de camions.
La Borsa de Treball de Castellbisbal, inclosa dins la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona, publica a castellbisbal.cat/ofertesfeina totes les ofertes de feina al municipi. Per poder-se inscriure en alguna d’aquestes ofertes, cal donar-se d’alta a la Borsa (cal demanar cita prèvia).
Recull setmanal d’ofertes de feina de la Borsa de Treball de Castellbisbal
- Personal operari de control de qualitat: Persona per realitzar instal·lacions d’instrumentació. Manteniment i petites reparacions dels equips de lectura. Bolcat de les lectures al servidor d’auscultació. Es requereix tenir formació prèvia de CFGM en instal·lacions elèctriques i/o automàtiques, telecomunicacions o similars. Coneixements de Word, Excel i valorable Autocad. Sou brut anual de 18.000. Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 17:00 hores.
- Personal administratiu amb experiència: Personal administratiu per realitzar tasques com: control i facturació de les intervencions que es realitzen al taller. Control i gestió dels parts diaris de treball dels mecànics. Atenció telefònica. Tasques administratives en general. Es valoraran coneixement bàsics d’anglès. Coneixements d’EXCEL i WORD. Contractació indefinida. Horari de 8:30 a 14:00 hores i de 15:30 a 18:00 hores. Sou segons conveni.
- Perfil conducció carnet C+E i CAP: Conductors assalariats de camions. Càrrega i descàrrega de materials amb la grua prop del camió. Transport de tot tipus de ferralla i metalls amb tràiler. Ús de premsa-compactadora per premsats de vehicles i altres. Persona amb capacitat d’adaptació, compromís, dinamisme i iniciativa.
- Responsable d’oficina comercial: Director d’Oficina de Castellbisbal amb dependència de la Sucursal de Barcelona. Tasca de captació, prospecció i gestió d’una cartera de clients pròpia. Ús de CRM propi de la companyia. Ús de dispositius tecnològics: ordinadors, tauleta. Persona amb capacitat de lideratge, orientada als resultats, responsabilitat, orientació al client, compromís.
- Personal operador de tràfic: Personal per a realitzar la tramitació i obertura de comandes. Contacte amb els clients i proveïdors. Gestió de plataformes. Habilitat per treballar en equip i resoldre problemes de manera efectiva. Es recomana tenir vehicle propi per arribar a les instal·lacions. Es valorarà també tenir nocions d’anglès. Sou brut anual de 24.000 euros. Horari de dilluns a divendres de 9:00 a 18:00 hores.
- Personal operari de magatzem – contracte de substitució: Peons del transport de mercaderies i descarregadors: Mossos de magatzem. Carregar i descarregar matèries primeres i productes de comerç. Ús del SAP. Ús de la radiofreqüència. Impressió d’etiquetes i etiquetatge de matèries primeres, productes acabats i UN’s dels transports marítims. Contracte de substitució amb torns rotatius de matí (06:00 a 14:00 h) i tarda (de 14:00 a 22:00 h). Sou de 1.800 euros bruts mensuals.
- Personal operari de producció i neteja: Classificadors de residus, operaris d’ecoparc i recollidors de ferralla. Personal carretoner per realitzar tasques de gestió, separació i inerització de residus perillosos i no perillosos. Cal tenir el carnet de carretoner/a, carnet de conduir i disponibilitat horària. S’ofereix un contracte de 6 mesos + 6 mesos. Contracte de jornada completa, de dilluns a divendres amb horaris rotatius (Matí, tarda i nit). Sou brut anual de 21.000 euros.
- Conductor/a de pis Mòbil: Conductors assalariats de camions. Transport de residus en pis mòbil. Flexibilitat horària i disponibilitat per emergències de càrrega. Persona amb adaptabilitat, flexibilitat, iniciativa i lideratge. Horari de 40 hores setmanals. Incorporació immediata.