MónCastellbisbal
Les noves ofertes de feina de la setmana a Castellbisbal

Com cada setmana, s’ha publicat el recull setmanal d’ofertes de feina de la Borsa de Treball de Castellbisbal per a totes aquelles persones que es trobin en recerca de feina al municipi. Entre les d’aquesta setmana es troben ofertes de conductor de camió, d’expenedor de benzinera i de personal de magatzem.

La Borsa de Treball de Castellbisbal, inclosa dins la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona, publica a castellbisbal.cat/ofertesfeina totes les ofertes de feina al municipi. Per poder-se inscriure en alguna d’aquestes ofertes, cal donar-se d’alta a la Borsa (cal demanar cita prèvia).

Recull setmanal d’ofertes de feina de la Borsa de Treball de Castellbisbal

  • Personal xofer / conductor de camió: Distribució de les mercaderies amb el camió de l’empresa (sector alimentació) per les zones de Barcelona, Tarragona i Girona. Carregar i descarregar camions, preparar i entregar comandes. Requereix de tenir experiència prèvia en un lloc similar, carnet C, CAP i tarjeta de transport. Es valorarà si es disposa del carnet de carretó elevador. Persona adaptable i autònoma per a desenvolupar aquest lloc de treball. Necessita vehicle propi per arribar a les instal·lacions de l’empresa. Contractació per substitució, amb possibilitats d’incorporació a l’empresa. 1500 euros.
  • Personal neteja – contracte de substitució: Personal de neteja per oficines i patis exteriors Tasques bàsiques. Contracte de substitució 16h a la setmana. 8h a una empresa i 8h en una altra. Es treballa dilluns, dimarts, dijous i divendres, en horari de mati Sou mínim interprofessional proporcional a les hores treballades. Tenir vehicle per moure’s d’una empresa a una altra.
  • Personal expenedor de benzinera – baixa laboral – torns: Expenedors de combustible de gasolineres. Substitució per cobrir una baixa laboral. Atenció a caixa en botiga de benzinera. Reposició de productes a la botiga. Flexibilitat horària. Jornada de mati i/o tarda i,ocasionalment, torn de nit. Retribució segons conveni. Informàtica a nivell d’usuari. Es valorarà experiència en lloc similar.
  • Personal conductor amb carnet C+E + CAP: Personal conductor de camió rígid, articulats, tràiler polp, ganxo, entre altres. Recollida de materials fèrrics que es posen en contenidors i s’ubiquen en les zones designades. Carregar i descarregar materials reciclables dels contenidor, realitzar inspeccions regulars del vehicle i reportar qualsevol problema mecànic. Gestió correcta dels residus. Assegurar-se del bon estat i manteniment del vehicle. Cal tenir el carnet C+E+CAP en vigor. Persona adaptable, autònoma i compromesa. Contracte indefinit Horari de dilluns a divendres. Flexibilitat per fer torns. Sou de 28.000 euros + dietes + hores extres + hores festives.
  • Personal de magatzem + carnet carretons: Preparador de comandes, albarans, càrrega i descàrrega de mercaderia. Carnet de carretoner Persona amb adaptabilitat, autocontrol, autonomia, compromís i dinamisme. Retribució mensual bruta: 1200-1500 euros segons valua de la persona candidata.
  • Personal mosso de magatzem – Contracte 30 h: Mosso de magatzem especialitzat per realitzar treball de càrrega i descàrrega de maquinària pesada (fins a 2.500kg) que es realitzarà amb el carretó elèctric. Manteniment i tasques de neteja. Persona adaptable, autònoma, compromesa, dinàmica. Formació desitjable de CFG Mitjà en alguna especialitat de caire industrial. Cal tenir el permís de conduir. Experiència prèvia en càrrega i descarrega de material pesant. S’ofereix un contracte indefinit en horari de matins, de 8.00 h a 14.00 h. Sou brut anual de 15.795 euros per 6 h/d 12 pagues.
  • Personal Manteniment industrial amb experiència: Manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions Resolució d’incidències per garantir el funcionament continu de les instal·lacions Saber prioritzar per criticitat d’urgència, parades de producció, excel·lent capacitat d’organització i resposta. Experiència mín 3-5 anys en posició similar. Residència propera al lloc de treball (màx. 30 km) Disponibilitat per atendre avaries que puguin sorgir durant l’horari de 6.00-21.00 h Torn dissabte matí esporàdic.
  • Personal Administratiu amb experiència en Atenció al Client amb CD: Departament Atenció al Client Tasques administratives, atenció telefònica, gestió de correus electrònics. Experiència en Atenció al Client Persona resident a la zona Persona que pugui acreditar un Certificat de Discapacitat mínim d’un 33% Horari: De dilluns a dijous (45 minuts per dinar) Maig a Setembre 8.30-18.00 Octubre a Abril 08:30h a 17:30h Divendres, vigília de festius i tot el mes d’agost 08:30h a 15:00h.

Comparteix

Icona de pantalla completa