MónCastellbisbal
Dues empreses de Castellbisbal entre les que més facturen de la comarca

Les empreses de Castellbisbal ‘Compañia Española de Laminación SL’ i ‘Ferimet SL’ se situen en el Top 10 d’empreses del Vallès Occidental que més milions d’euros van facturar l’any 2021. Aquestes són les dades presentades per la Diputació de Barcelona (DIBA) en l’informe d’Estructura empresarial de la província de Barcelona.

Segons aquestes xifres, l’any 2021 les empreses barceloneses van facturar uns 291.237 milions d’euros, una la xifres més altes dels últims anys. Si comparem aquestes dades amb anys anteriors, observem que el 2021 va suposar un 13,3% més de facturació que el 2020 (257.054 milions), un any molt afectat per la pandèmia del coronavirus, i també són xifres superiors als nivells de facturació del 2019, amb 288.942 milions d’euros.

Pel que fa a Castellbisbal, podem observar que ‘Compañia Española de Laminación SL’ se situa en quarta posició amb una facturació total de 1.332 milions d’euros. L’empresa amb seu a Castellbisbal només es veu superada per ‘LIDL Supermercados OS SAU’, que encapçala el rànquing amb 5.145 milions, seguida de ‘Punto FA SL’ (1.771 milions), i ‘Cargill SLU’ (1.442 milions). La següent empresa del municipi que trobem és ‘Ferimet SL’, que se situa en novena posició amb una facturació de 557 milions.

Fora ja del Top 10 d’empreses amb més facturació del 2021, també trobem altres companyies amb seu a Castellbisbal. És el cas de ‘GUTSER SA’ en la posició número 18 (296 milions), ‘Gonvauto SA’ en el número 20 (270 milions) o ‘Aceros para la Construcción SA’ en el número 24 (222 milions).

“Facturació rècord” durant el 2022

El 19 de desembre la Diputació de Barcelona (DIBA), en col·laboració amb l’Ajuntament de Manresa, va presentar l’informe d’Estructura empresarial de la província de Barcelona corresponent a l’any 2022. En aquest, es va poder observar que les empreses amb seu social a la província de Barcelona van facturar aquell any uns 328.985 milions d’euros.

En aquest sentit, cal tenir en compte que aquesta xifra encara no estar de tot consolidada i des de la Diputació encara estan analitzant les dades de les empreses barceloneses del Registre Mercantil 2022. En cas que aquestes dades fossin correctes, estaríem parlant de la xifra més alta de l’última dècada. Eva Menor, diputada responsable de l’àrea de Desenvolupament Econòmic de la DIBA va descriure les xifres preliminars com una “facturació rècord”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa