“Tenía tanto que darte”, “En qué estrella estará” o “El Aleph” són alguns dels singles més coneguts de l’artista madrilenya Mai Meneses, líder del projecte musical Nena Daconte, i que van fer vibrar a tota una generació durant la primera dècada dels 2000. Per a tots aquells i aquelles que voleu tornar a gaudir d’una les artistes més importants del pop espanyol, Castellbisbal té la cita ideal.
Aquest divendres, 19 d’abril, la cantant repassarà tot el seu repertori al Centre Cultural Els Costals acompanyada de Chema Moreno, qui estarà a la guitarra i farà els cors. Durant aquest concert, que tindrà una durada aproximada de 70 minuts, els assistents podran gaudir d’algunes de les cançons més exitoses de la cantant i també d’alguns dels seus singles més recents com “Casi perfecto”.
El preu de l’entrada és de 10,40 € l’anticipada i 12,50 € el mateix dia. Podeu comprar la vostra des de la taquilla d’Els Costals o des de la web del centre cultural que trobareu en aquest enllaç.
Pròxims espectacles a Els Costals
Si voleu estar informats sobre tots els espectacles que arriben al Centre Cultural de Castellbisbal, a continuació us en fem un resum:
Trobada de l’Associació de Baixos Elèctrics (20 d’abril)
La Trobada de l’Associació de Baixos Elèctrics (TABE) aterra a Castellbisbal. Aquest dissabte, 20 d’abril, més de 70 intèrprets vinguts d’arreu de Catalunya oferiran un concert únic per gaudir del so d’una orquestra de baixos.
Horari: a les 13:00 hores
Ubicació: Auditori d’Els Costals
Durada: 60 minuts
Les aventures del lleó vergonyós, del Pot Petit
El grup de música infantil, El Pot Petit, presenta un espectacle molt diferent dels seus concerts habituals. Durant aquest obra de teatre, en un format íntim i reduït, els més petits de la família podran descobrir i viure les aventures del lleó vergonyós. L’espectacle comptarà amb cinc noves cançons del grup interpretades per dos titellaires cantants, Mercè Munné i Ovidi Llorente, i un músic multiinstrumentista, Sergi Carbonell.
Horari: a les 18:00 hores
Ubicació: Auditori d’Els Costals
Durada: 50 minuts
Preu: 5€ i gratuït per a menors de 3 anys.