Els dies 30 i 31 de maig podreu trobar a Castellbisbal varietat de propostes culturals; el X Corretapes i les finals de la lliga nacional de korfbal per gaudir del cap de setmana.
Dissabte, 30 de maig
X Corretapes
Prepara’t per gaudir d’un cap de setmana gastronòmic a Castellbisbal.
Horari: del 29 al 31 de maig durant tot el dia
Ubicació: a diferents establiments de restauració del municipi
Finals lliga nacional de Korfbal
Aquest cap de setmana, 30 i 31 de maig, es disputarà a l’Illa Esportiva de Castellbisbal les finals nacionals de la lliga catalana de Korfbal.
Horari: dies 30 i 31 de maig durant tot el dia
Ubicació: a la Illa Esportiva
Diumenge, 31 de maig
Jugatecambiental: Gimcana del canvi climàtic
Jugatecambiental és un projecte que combina la diversió, l’educació i la conservació de la naturalesa. A la vegada, d’una manera lúdica i divertida, es sensibilitza dels valors mediambientals i de la necessitat de mantenir una actitud respectuosa amb l’entorn. A l’activitat d’aquesta setmana jugareu per aprendre què és el canvi climàtic, què el causa i com podem atenuar-lo.
Horari: d’11:30 a 13:30 hores
Ubicació: al Parc de l’Ermita
Exposicions del cap de setmana
Exposició: El moviment coral i la reconstrucció cultural, dins de Memòria en xarxa
Una exposició temporal que compta amb la participació de 24 museus de la XML. Cada equipament participant participa en un dels àmbits temàtics. En el cas del nostre Museu, la proposta la centrem en l’àmbit cultural: un nou país per a una vella cultura. I, concretament, en el moviment coral i el seu paper en la reconstrucció cultural durant la transició. El relat expositiu i les peces s’han preparat a partir del fons donat al Museu per la Coral La Unió. El projecte en Xarxa és que cada museu disposa d’uns mòduls expositius físics que s’integren en el projecte expositiu global.
Horari: dissabte de 10 h a 14 h
Ubicació: al Museu de la Pagesia
