Els dies 22 i 23 de febrer podreu trobar a Castellbisbal una gran varietat de propostes culturals; un taller d’assessorament per l’autoreparació, una jornada de portes obertes i el laboratori creatiu per gaudir del cap de setmana.
Dissabte, 22 de febrer
Portes obertes a l’Institut-Escola Les Vinyes
Portes obertes a l’Institut-Escola Les Vinyes amb objectiu que les persones interessades puguin conèixer els projectes pedagògics i les instal·lacions del centre.
Horari: a les 10:00 i a les 11:30 hores
Ubicació: Institut-Escola Les Vinyes
Assessorament per l’autoreparació: Petits arranjaments de roba
A partir de dissabte 8 de febrer torna el servei d’autoreparació amb una sessió de reparació d’aparells i bricolatge. Aquestes trobades tindran lloc quinzenalment els dissabtes al matí, de 10:00 a 13:00 hores. Durant aquests tallers, una persona especialista en reparació assessorarà a les persones interessades per solucionar petits problemes per reparar diferents aparells o objectes de la llar, com ara ordinadors, petits electrodomèstics o bicicletes. També es resoldran dubtes sobre reparacions de grans electrodomèstics, lampisteria (aigua i electricitat), costura o fusteria.
Horari: de 10:00 a 13:30 hores
Ubicació: al Punt Verd
Laboratori creatiu: Quadrats, rodons i acordions!
A vegades les històries no hi caben dins les pàgines quadrades d’un llibre i demanen als seus autors que facin llibres rodons, triangles o en forma d’acordió.
Horari: a les 11:30 hores
Ubicació: a la Biblioteca Josep Mateu i Miró