El radar meteorològic ens diu que els núvols deixaran pluja a Terrassa, i se senten trons en la llunyania. Si més no, això sembla, tot i que també podria passar que, com passa sovint, ens facin la guitza i la seva ruta no passi per la capital egarenca. A bona part de Catalunya fa hores que cauen ruixats dispersos, i continuaran, i ja s’han vist pedregades molt fortes a indrets com Corbera de Llobregat.
Cal afegir que el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) té en marxa un Avís de Situació de Perill per intensitat de pluja per aquest dissabte 18 de setembre, i que hi ha una prealerta de l’inuncat. El perill màxim del dia és de 2 en una escala de 6.

Per veure el radar metorològic clica aquí
Llindar que es pot superar
Intensitat > 20 mm / 30 minuts
Descripció
Els xàfecs aniran localment acompanyats de tempesta i calamarsa o pedra, sobretot a l’interior.
Es desenvolupen nombrosos xàfecs de distribució irregular que localment descarreguen amb intensitat, sobretot a la Catalunya Central. Localment poden anar acompanyats de calamarsa o pedra. pic.twitter.com/Oj4qJvbdpe
— Meteocat (@meteocat) September 18, 2021
Demà deixarem enrere la calor i la xafogor que hem patit aquesta setmana, gràcies al descens de la temperatura i de la humitat.
— Meteocat (@meteocat) September 18, 2021
⚠ Atenció però a la pluja d'avui perquè pot ser forta.
Tots els detalls de la predicció per avui, demà i dilluns al butlletí ?https://t.co/dvBoqBQmJb pic.twitter.com/5XL5vZf2MT
S'han actualitzat els avisos de situació meteorològica de perill per intensitat de pluja per avui, i també per dilluns.
— Meteocat (@meteocat) September 18, 2021
A les comarques avisades, es podrien superar els 20 mm en 30 minuts ? pic.twitter.com/hHnFSM6NAi
Pluja i pedre a les 13 h a la Creu Aragall a Corbera de Llobregat @eltempsTV3 @eloicordomi @enricagud @gemmapuigf @jjanue @MeteoMauri @nestor_meteo @TomasMolinaB @AlcSogamoso @eliseuvilaclara @alfons_pc @AlfredRPico #324eltemps #eltempstv3 pic.twitter.com/LzDKovZ0Mw
— Pere Lluís Donoso (@PereLl65) September 18, 2021