Agafar tanda a través d’una aplicació mòbil i estalviar fer cues presencials a l’hora d’anar a comprar ara és possible gràcies a MyTurn. MyTurn és una nova aplicació mòbil dissenyada per no perdre temps a les parades dels mercats a l’hora d’anar a comprar, agafant tanda a través de l’app i anant al comerç de manera presencial quan sigui el seu torn. Està creada pels terrassencs Ramon Ramos i Ramon Iborra, qui van pensar en aquesta idea durant la pandèmia, veient el temps que perdien anant al mercat, segons informen a Valor Afegit de TV3.

“La idea va sorgir quan durant el confinament em vaig trobar al mercat fent diverses cues alhora, sense l’opció de poder-me moure per no perdre el meu torn a cap de les parades. Em vaig adonar de com seria de beneficiós poder apuntar-me a les cues a través d’una aplicació sense necessitat d’haver d’esperar davant i poder així gestionar millor el meu temps i la meva experiència de compra”, informen a la seva pàgina web.

L’aplicació mòbil et permet agafar tanda en els establiments que estiguin adherits al sistema sense haver de fer-hi cua físicament, i un cop agafat el número, t’informa de per quin van i el temps que falta perquè t’atenguin. Simplement s’ha de descarregar l’app, enregistrar-se i començar a demanar torn des d’on es vulgui i MyTurn avisarà quan s’acosti el torn.

Addicionalment, el sistema posa en una sola cua tant els que han demanat tanda a través de l’aplicació com els que han demanat tanda físicament a la parada. Això és possible a través de la mateixa màquina expenedora dels tiquets, que està connectada directament amb el sistema de l’aplicació mòbil, i permet fer una única cua. Així doncs, si una persona demana el número 14 presencialment a la parada, i uns segons més tard una altra persona ho demana des del mòbil, a aquesta li sortirà el número 15. I si una altra ho torna a demanar a la botiga presencial, li sortirà el 16.

A part de l’estalvi del temps, MyTurn té moltes altres avantatges: la comoditat de demanar tanda amb un sol clic, descobrir l’oferta de comerços locals i les seves promocions exclusives, evitar aglomeracions als establiments, i organitzar millor el temps als mercats. Ramos i Iborra ja pensen en fer un pas més endavant, i que l’aplicació també serveixi per posar en contacte els botiguers amb els clients. A més, no descarten estendre aquest sistema per altres activitats.

Nou comentari