MónTerrassa
Nomenament d’un nou Ecònom diocesà al Bisbat de Terrassa

El dimarts dia 1 de novembre Salvador Cristau Coll, bisbe de Terrassa, ha nomenat Pere Alegrí Guitart nou Ecònom Diocesà i Delegat Episcopal d’Economia de la zona.

El nou càrrec va néixer a Barcelona, la capital de Catalunya, l’any 1961. Pere Alegrí Guitart és Llicenciat en Econòmiques, especialitat en economia d’empreses, Auditor de Comptes i ha fet un postgrau en direcció i gestió de fundacions i associacions d’entitats no lucratives i un altre en competències directives.

Sempre ha estat vinculat a àmbits econòmics dins de l’Església

Ha treballat a l’Arquebisbat de Barcelona com a Cap de Comptabilitat, Interventor, i Responsable de la part econòmica de Fundacions i Associacions, entre els anys 1995 i 2020. És el el Patró Tresorer de la Fundació del Temple de la Sagrada Família de Barcelona des de l’any 2000, una de les grans icones del país i el monument més reconegut de Gaudí.

L’any 2020, Pere Alegrí Guitart, es va incorporar al Bisbat de Terrassa com a Cap de Comptabilitat. És també el Gerent de la Fundació Escola i Vida des de l’any 2021.

El bisbe Salvador Cristau “agraeix, a la vegada, la dedicació amb gran professionalitat del senyor Francisco Ortiz García com a Ecònom Diocesà i Delegat Episcopal d’Economia des de l’any 2014 fins a l’actualitat. Ha compaginat aquesta dedicació amb la de Director de l’Escola Diocesana Mare de Déu de la Salut des de l’any 2008.”

90 anys de la parròquia de la Sagrada Família de Terrassa

El dissabte 29 d’octubre Salvador Cristau va presidir els actes centrals dels 90 anys de la parròquia de la Sagrada Família a Terrassa, situada al carrer de Faraday. Va presidir la Missa, va beneir la nova sala Mossèn Josep Moncau, en record del primer rector, màrtir de la Guerra civil, i després el dinar de germanor.

Sagrada Família de Terrassa

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa