MónTerrassa
L’enllaç de la C-58 amb l’AP-7/B-30 s’amplia per reduir les cues
  • CA
L’enllaç de la C-58 amb l’AP-7/B-30 | captura de pantalla

!--akiadsense-->

En les pròximes setmanes, el Departament de Territori i Sostenibilitat licitarà les obres que abasten, en el sentit Barcelona, el tram entre el nus de Sant Pau i l’enllaç amb l’AP-7/B- 30, per un valor de 7,6 milions d’euros i un termini d’execució de 12 mesos. En aquest entorn, tot i que l’autopista ja disposa de tres carrils, es produeixen molts canvis de carril i incorporacions i sortides, que provoquen problemes de congestió.

Els treballs comportaran la formació de dos carrils més a l’autopista en sentit Barcelona per a facilitar als conductors aquests moviments, donant continuïtat als ramals actuals de l’enllaç de Sant Pau. Aquesta actuació requerirà eixamplar l’actual estructura sobre el riu Sec i desplaçar uns metres el traçat d’una carretera local situada al peu de l’autopista i que uneix Badia del Vallès i Cerdanyola, així com adequar un tram del riu Sec al seu pas per Badia del Vallès. Aquests nous carrils tindran una longitud d’1,8 quilòmetres. Aquest tram de l’autopista té una intensitat mitjana de trànsit diària d’uns 80.000 vehicles en sentit Barcelona, dels quals 20.000 es desvien cap a l’AP- 7.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Vallesà a març 20, 2017 | 06:33
    Vallesà març 20, 2017 | 06:33
    Fa no menys de 40 anys que hi ha cues en aquest tram. ¿Quan veurem nou accés a Bcn per tunel per Cerdanyola fins ronda a Vall d'Hebron? I convindria ramal de FGC des d'UAB fins al mar (per sincrotró, V.d'Hebron, Horta, Sagrada Familia, Marina i Vila Olímpica, enllaçant amb tantes estacions de metro com fos possible.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa