Acaba amb la cel·lulitis
Acaba amb la cel·lulitis | Cedida

!--akiadsense-->

Arriba el bon temps, i arriba també la voluntat d’eliminar la molesta cel·lulitis. Tot i que és molt difícil d’eliminar, sí que es pot arribar a controlar. Tot depèn dels hàbitsalimentaris i físics. Una vida sedentària i una dieta carregada de sucres, greixes i carbohidrats impossibiliten el fet de combatre-la. I no tot és el que menges, ja que suprimir el tabac, l’alcohol i evitar l’estrès, també és fonamental.

María Amaro, experta en nutrició de la Clínica FeelGood a Madrid, recomana una llista d’alimentsfonamentals per combatre la cel·lulitis.

  1. Aigua. És fonamental per combatre la cel·lulitis. Elimina toxines.
  2. Plàtans. Evita la retenció de líquids i promou la circulació sanguínia saludable pel seu alt contingut en potassi.
  3. Xile i caiena. Impulsen la reducció de pes, potenciant la crema de greixos.
  4. Gingebre. Disminueix la gana i accelera el metabolisme, contribuint a la pèrdua de pes. A més, facilita la digestió i la circulació.
  5. Nous de Brasil. Són una font de seleni, que combat la cel·lulitis i millora l’aspecte de la pell.
  6. Ous. Les clares són una excel·lent font de proteïna, amb poques calories i greixos.
  7. Cítrics i espàrrecs. Contenen bioflavonoides que enforteixen els capil·lars.
  8. Freses, mores i gerds. Són antioxidants i combaten les toxines i la retenció de líquids.
  9. Llenties i quinoa. Són proteïnes que reforcen la construcció del múscul en lloc de greix.
  10. Aliments rics en fibra. Faciliten l’absorció de nutrients, vitamines i minerals. A més, ajuden a mantenir la pell hidratada.
  11. Ceba. Té efecte drenant i desintoxicants, ajudant a l’eliminació de toxines, activar la circulació i reduir els nivells de sucre en sang.
  12. Llavors de xia. Afavoreixen l’eliminació de toxines.

Nou comentari

Comparteix