Menjar bé és important
Menjar bé és important | Cedida

!--akiadsense-->

Sovint sentim a dir que cal prestar atenció a allò que mengem per tenir una dieta sana i equilibrada. Però tan important és el que mengem, com el com ho mengem. Per tenir una alimentació òptima, hi ha deu manaments que s’han de seguir, com apunta la nutricionista Anna Grau.

  1. Intenta seguir uns horaris estables, i pren-te el teu temps per menjar. Menjar ràpid complica les digestions.
  2. Beu molta aigua. La falta de líquids provoca la retenció de líquids.
  3. Fes esmorzars energètics on no faltin els cereals, les fruites i els làctics.
  4. Posa ordre a la teva compra. Una dieta variada t’aportarà tots els nutrients.
  5. Redueix el consum d’aliments greixosos.
  6. Augmenta el consum de fruites, verdures i llegums.
  7. Sopa lleuger, però sopa. I deixa passar entre una hora i mitja, i dues hores, abans d’anar a dormir.
  8. Redueix a ocasional el consum de refrescos i alcohol. I redueix el consum d’excitats com el cafè.
  9. No et sumis a les dietes miracles. Perds pes ràpid, però provoca carències nutricionals.
  10. Deixa’t aconsellar per un professional.

Nou comentari

Comparteix