
!--akiadsense-->
El partit esperat entre els dos grans favorits del grup, Terrassa FC i CE Europa, ha finalitzat amb empat sense gols. Després d’una primera meitat més fluixa quant a joc i ocasions de gol, a la represa el partit ha estat molt més vistós i els dos equips han gaudit d’opcions per marcar, si bé les més clares han estat pels visitants. L’equip de Xevi Molist ha sumat el segon empat consecutiu a casa, després de l’empat al derbi de fa dues setmanes.
La primera meitat no ha deixat molt a recordar i el joc, en general, ha estat irregular. El Terrassa FC ha començat més intens i amb la clara intenció de dominar el joc. L’Europa, per la seva banda, s’ha mantingut ferm a la rereguarda en els primers minuts, però amb vocació de sorprendre en quant li fos possible, i ho ha fet en un parell d’ocasions amb centrades des de la banda dreta que no han trobat cap rematador.
El conjunt egarenc ha mantingut la seva empenta en els següents minuts però sense poder lligar jugades d’atac amb perill. Els visitants, en el minut 17 i després d’un servei de banda, ho han intentat amb una pentinada de cap que ha sortit fora. Tres minuts més tard ha estat el torn dels locals, amb una falta que ha llançat Josu i que Pelegrín ha rematat de cap, però sense conseqüències favorables. I en el minut 22, ha arribat la millor opció del matx pels de Molist, en una pilota penjada per Josu que ha pentinat fora, per ben poc, Adri Lledó. Aquesta oportunitat ha esperonat els terrassencs, que han provocat un parell de córners que la defensa ha refusat, però en el segon, Jaume Pascual ha arreplegat la pilota i ha engaltat un bon xut que el porter de l’Europa, Sergio, ha aturat sense molts problemes. Més tard, Adri Lledó ho ha intentat amb un tret que ha sortit molt alt.
El Terrassa FC ha augmentat una marxa més el seu empeny i ho ha seguit provant amb internades per les dues bandes, però les centrades finals no han obtingut resposta en forma de rematada. En el minut 32, i en un llançament de falta perillós, molt a prop de l’àrea de l’Europa, la tanca ha refusat el tir de Josu, i el posterior intent de Castillo ha tocat en un defensor i, tot i que els locals han reclamat mans, l’àrbitre ha indicat que continués el joc.
Després d’uns minuts sense gaire a ressaltar, en el minut 39, els de Molist han tornat a gaudir d’una bona ocasió de gol després d’una bona centrada de Kilian que Arranz ha rematat amb intenció, però que ha aturat Sergio. Fins al descans, el Terrassa FC s’ha mostrat molt més ambiciós davant d’un rival entestat a defensar-se i prou. Les ocasions no arribaven fins que, en el minut 43, i després un refús defensiu, Josu ha engaltat un bon xut que s’ha perdut per la línia de fons, però molt ajustat al pal de la porteria visitant. Una gran opció per marcar que ha sigut l’avantsala del final dels primers 45 minuts de partit.

!--akiadsense-->
Ortega salva el punt als instants finals
Els primers minuts de la segona meitat han estat molt entretinguts, amb un Europa més punyent després de recompondre el seu equip amb dos canvis, i un Terrassa FC que també ha atacat amb fermesa quan ha tingut ocasió. En el minut 5, Vilamitjana, que acabava d’entrar al terreny de joc, ho ha intentat amb un xut que ha rebutjat Ortega. A l’acció següent, Kilian ha estat a punt de marcar amb una bona rematada que Sergio ha evitat i, tres minuts després, de nou Vilamitjana, ha buscat el gol amb un potent xut que ha sortit fora per poc. En el minut 12, Salva ha fet una bona centrada que no ha trobat rematador i un defensa visitant ha enviat la pilota a córner.
A partir d’aquí, els de Molist han insistit amb molta embranzida i durant uns minuts ha tancat a darrere als barcelonins. La defensa visitant, però, ha sabut contenir els intents dels egarencs, que ho han provat de totes les maneres. L’Europa, per la seva banda, ha buscat el contraatac, però també s’han trobat un Terrassa FC seriós en defensa. La millor opció pels locals ha arribat en el minut 22, en un xut creuat de Jaume Pascual que el porter Sergio ha tornat a frustrar amb una bona intervenció.
Kilian ha sigut en següent dels locals en intentar-ho, però de nou, Sergio ha avortat el perill. A la mitja hora de joc de la segona part, el japonès Akito, que havia entrat per Jaume Pascual, ha xutat des de fora de l’àrea, però la pilota ha sortit fora. La contesta de l’Europa ha estat en un córner que Carlos Cano ha rematat fora, amb no gaire fortuna. Però la gran oportunitat pel conjunt del barri de Gràcia ha estat en el minut 35, en un tir d’Albert Martí que ha impactat al travesser de la porteria del Terrassa FC.
Dos minuts més tard, Akito ha fet una molt bona jugada, però la seva centrada no l’ha sabut concretar Arranz, que ha trigat massa i un defensa li ha pres la pilota, quan tenia molts números per marcar. A quatre minuts per a la conclusió del matx, els visitants han gaudit d’una bona ocasió, en una centrada de Castell que Vilamitjana, amb tot a favor seu, ha desviat fora. Un minut més tard, i a les acaballes, Ortega ha salvat als egarencs després d’una doble rematada, primer de cap a càrrec de Carlos Cano i, de seguida, de Vilamitjana. I el partit ha acabat amb empat a zero.
TERRASSA FC: Ortega, Salva, Castillo, Pelegrín, Lucas Viña, Àlex Fernández, Adri Lledó (Galeano, 84’), Jaume Pascual (Akito, 70), Josu (Akis, 90’), Kilian (Manu, 90’) i Arranz.
CE EUROPA: Sergio, Adri Guillén, Alberto, Àlex Cano, Castell, Uri (Albert Martí, 46’), Pau López, David Jiménez, Prats, Fode (Vilamitjana, 46’) i Nolla (Carlos Cano, 70’).
Àrbitre: Sergi Carreró Romera (Anoia). Ha mostrat targeta groga als locals Josu, Àlex Fernández i Pelegrín i als visitants Castells i Nolla.

!--akiadsense-->