El Terrassa FC ha signat un acord amb Capelli Sport per convertir la marca de roba esportiva en el patrocinador tècnic i proveïdor oficial de kits, equips i roba d’entrenament per a tots els equips del club, segons ha informat el Terrassa FC en un comunicat. L’acord serà per als pròxims tres anys, s’iniciarà la temporada 2023-24 i s’estendrà fins la temporada 2025-26.
En paraules del president del Terrassa FC, Jordi Cuesta, formar part de la família Capelli Sport “és un plaer”. Per la seva banda, el president de Capelli Sport Europe, Kay Mourheg, ha expressat que el Terrassa FC “té una llarga tradició d’èxits i molt potencial per a continuar creixent en el futur”: “Estem emocionats de poder acompanyar aquest desenvolupament en els pròxims anys amb Capelli Sport.
A més, aquest és el primer club de l’Estat espanyol amb el quan la marca esportiva signa un acord. En aquest sentit consideren que és un pas important per a enfortir la seva posició de marca a Europa i comunicar els avantatges de Capelli Sport arreu del continent, ha reconegut.
El gerent de vendes internacionals de Capelli Sport Europe, Teo Christoforidis, també ha manifestat que “el Terrassa FC és un club històric amb socis fidels i entusiastes” i s’ha mostrat segur que “els nostres valors i visió compartits beneficiaran a les dues parts”. “Esperem veure al club competir amb els nous kits de Capelli Sport i crear junts històries plenes d’èxits”, ha conclòs.
Més sobre Capelli Sport
Capelli Sport és una marca global multiesportiva especialitzada en esports d’equip, amb seu a Nova York. La seva passió per crear productes, des de roba d’estil de vida fins a calçat i kits de rendiment per a partits, “permet als atletes i equips maximitzar el seu èxit en el camp i més enllà”, apunta el comunicat. “Capelli Sport fa costat a tots els atletes a través d’un ecosistema esportiu global únic amb un enfocament en l’excel·lència del servei”.