MónTerrassa
Sanku i Bruno Lorente causen baixa al Terrassa FC

Els futbolistes Sanku Jabbie Bagaba i Bruno Lorente de les Santos deixaran de formar part del Terrassa FC per a la propera temporada 2022/2023 a Segona RFEF. Els dos jugadors causen baixa a l’equip després d’arribar al club el gener d’enguany i l’estiu del 2021, respectivament.

El davanter Sanku (02/06/1995) va aterrar a Terrassa enguany, el 31 de gener de 2022, provinent del Lleida Esportiu. Després de mitja temporada sota les ordres de Jordi López, ha jugat un total de 206 minuts que ha disputat en 11 partits. El club vol agrair-li “el seu esforç i treball durant aquests mesos defensant la samarreta del Terrassa FC” i li desitja molta sort i èxits en el futur.

Per la seva part, el defensa lateral dret Bruno Lorente (02/02/2000) també abandona el club després d’arribar a Terrassa el 25 d’agost de 2021, provinent del CF Pobla de Mafumet. El terrassista ha jugat aquesta passada temporada un total de 1.020 minuts en 18 partits de lliga. El Terrassa FC vol agrair a Lorente “el seu treball i implicació durant aquesta temporada” i també li desitja molts èxits i sort per tot el que hagi de venir.

El devanter Alberto Fernández tampoc no formarà part de l’equip

La setmana passada es va a donar a conéixer que Alberto Fernández Broens (06/05/1999) tampoc no seguirà formant part del Terrassa FC. El devanter de Can Picafort havia arribat el 23 de juliol de 2021 provinent de la UD Poblense. Ha jugat aquesta temporada un total de 1.378 minuts de lliga, en 32 partits, i ha marcat un total de set gols. Així com amb Sanku i Bruno Lorente, el club també va voler agrair a Fernández el seu treball i la seva dedicació d’aquesta última temporada al club, i li ha desitjat molta sort en la seva nova etapa professional i personal.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa