x
La directora d’Omniabooks, Irene Trullàs, amb el president del Terrassa FC, Jordi Cuesta | TERRASSA FC

El Terrassa FC i l’editorial de llibres terrassenca OmniaBooks han signat un acord de patrocini que anirà més enllà de la presència a la samarreta dels equips femenins. Des de ja, el logotip d’aquesta editorial jove, egarenca, independent i de proximitat llueix a les equipacions de dos equips femenins del Terrassa FC. Les equipacions de les jugadores del primer conjunt femení del Terrassa FC de Preferent llueixen el logo a la part posterior de la samarreta, sota el dorsal, i al pantaló, just sobre el logotip Nike.

La unió Terrassa FC-cultura, però, no queda aquí. L’acord obre l’oportunitat de tirar endavant projectes molt il·lusionants en matèria de publicacions i permet que l’equip de mamis del Terrassa FC també compti amb el seu primer sponsor principal. Des de ja, jugaran amb el logotip d’OmniaBooks a la samarreta i també al pantaló. Amb aquest històric acord, el Terrassa FC s’uneix i comença a treballar activament i amb molt d’orgull amb una editorial egarenca i molt terrassista com és OmniaBooks, que dirigeix la Irene Trullàs, filla de l’ex màxim golejador en lliga (100 dianes) de la història del Terrassa FC, Josep Trullàs i Cruz, amb l’objectiu de fer més gran la passió terrassista.

Nou comentari