MónTerrassa
TerrassaCentre pinta d’orgull el comerç local malgrat les restriccions sanitàries
  • CA
Campanya de TerrassaCentre

!--akiadsense-->

La petita flexibilització de les mesures de confinament per al comerç ha permès que les botigues puguin obrir de nou per als terrassencs. Aquest any TerrassaCentre compleix 25 anys i per celebrar-ho, ha llançat la campanya anomenada “Tenim somriures de totes les talles” amb la qual vol destacar les “ganes i l’alegria” dels comerciants de tornar a l’activitat de rebre clients, retrobar-se amb ells i oferir-los els seus serveis i productes. A més, l’associació vol fomentar el comerç local del centre de la ciutat amb els valors de la proximitat i del tracte proper i familiar.

En aquesta línia, l’Instagram de TerrassaCentre s’omplirà de fotografies “divertides” de les botigues i dels comerciants. L’objectiu és que els egarencs se sentin “orgullosos del seu comerç, fer ciutat i oferir-los un comerç de confiança basat en la singularitat i diversitat dels seus productes”.

Protocol de seguretat

Totes les botigues compten amb un estricte protocol sanitari i de seguretat sota la campanya “Comerç segur, comerç de proximitat”. L’aforament està limitat a 1/3 de la seva capacitat, els comerços es desinfecten dos cops al dia, es recomana el pagament amb targeta o mòbil, hi ha gel desinfectant a disposició dels clients, prioritat pels clients de més de 65 anys, s’assegura la distància mínima de 2 metres entre els clients i també l’entrada als establiments amb mascareta i guants. A més, es demana no tocar els productes, ja que és el botiguer o botiguera qui els donarà.

Pel que fa al sector tèxtil, es desinfecten els emprovadors després de cada ús i les peces de roba són higienitzades o posades en quarantena durant 48 h. Per emprovar-se les sabates, per altra banda, els comerciants proporcionen mitjons d’un sol ús i el calçat es neteja amb un esprai de solució alcohòlica.

A més, Terrassa Centre ha posat en marxa el “T’ho portem a casa”, amb la que els comerços ofereixen la possibilitat de portar la compra a casa amb el servei a domicili amb un transport 100% sostenible seguint amb la línia que iniciada l’any passat.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa