MónTerrassa
L’Oficina d’Atenció a l’Empresa de Terrassa arriba al 5è aniversari
  • CA
Oficina d'Atenció a l'Empresa de l'Ajuntament de Terrassa
Oficina d’Atenció a l’Empresa de l’Ajuntament de Terrassa | Aj. Terrassa

!--akiadsense-->

Aquest mes de maig fa cinc anys que l’Ajuntament de Terrassa va posar en marxa l’Oficina d’Atenció a l‘Empresa, OAE, amb l’objectiu d’esdevenir una finestreta única d’informació, assessorament i tràmits per a les empreses, persones emprenedores i professionals. Des d’aleshores, l’OAE ha integrat tots els tràmits i serveis municipals que són necessaris per realitzar o iniciar una activitat empresarial, simplificant així les gestions que han de dur a terme les persones usuàries i fomentant-ne la seva resolució immediata. Des de maig de 2013, l’Oficina d’Atenció a l’Empresa ha atès 54.978 consultes de les quals, 4.023 han estat per presentar expedients d’activitats de diferents tipologies, comunicacions d’obertura d’activitats, sol·licituds de llicències ambientals, o canvis de titularitat, entre d’altres. L’OAE de l’Ajuntament de Terrassa també és Punt PAE, Punt d’Atenció als Emprenedors i Emprenedores, en dependència del Centre d’Informació i Xarxa de Creació d’Empreses del Ministeri d’Economia; a més de FUE, Finestreta Única Empresarial, el punt de referència entre empreses, persones emprenedores i administració impulsat per la Generalitat de Catalunya.

Des del Punt PAE s’assessora i es presten serveis tant en la gestació, tramitació administrativa i posada en marxa de les iniciatives empresarials, com durant els primers anys de la seva activitat. A través d’aquest punt, es poden iniciar els tràmits administratius de constitució d’una empresa, sigui Societat de Responsabilitat Limitada (SL), Societat Limitada Nova Empresa (SLNE), Societat Civil, Comunitat de Béns o treballador/a autònom, mitjançant el Document Únic Electrònic (DUE). Des de la seva posada en funcionament s’han creat 267 empreses.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa