MónTerrassa
Les empreses valencianes “envaeixen” Terrassa Plaça

El macrocentre comercial Terrassa Plaça que obrirà aquest any -cap al darrer semestre, segons les últimes informacions- tindrà un marcat accent valencià. Bona part dels grups que ocuparan els espais, al sector de Montserrat són del país de Raimon. Seran 30.535 metres quadrats comercials i 306.295 clients potencials els que es preveuen per tot el complexe.

Bricomart (11.899 m²), Mercadona (2.739 m²), Petrocat (2.609 m²), KIWOKO (906 m²), Sprinter (1.079 m²), Maxcolchon (257 m²), Globus Moda (2.702 m²), Altafit (1.472 m²) i Tagliatella (499 m²) són ara per ara les firmes que han confirmar la seva presència.

La marca valenciana més coneguda és Mercadona, amb un nombros nombre d’establiments oberts ja a Terrassa. És una companyia de distribució de queviures que va néixer el 1981 de la mà de Juan Roig. Però també tenen accent “txe” Maxcolchón (amb plantes a Bétera), botiga online especialitzada en productes de descans, i Sprinter (al polígon Atalaya d’Alacant), de roba esportiva.

Nou comentari

Comparteix