MónTerrassa
El Mercat instal·la sensors per saber quantes persones el visiten
Albert Grau, Joan Font i Marc Roca, presentant el nou projecte al Mercat de la Independència | Alicia Carrasco

!--akiadsense-->

Per cada persona que entra per la Rambla al Mercat de la Independència, quaranta ho fan pel Raval de Montserrat. Aquesta és una de les dades que ha donat a conèixer l’Associació de Concessionaris fruit d’un nou projecte que es va iniciar el passat mes de maig i que s’allargarà fins a principis del 2018. Amb la col·laboració de les empreses terrassenques Connect Terrassa i Happy Customer Box (sota el paraigues de Kautic 40), s’està realitzant un estudi comptapersones i una enquesta de satisfacció de l’experiència de compra dels clients a l’equipament.

“A partir d’ara podem posar dades objectives a aquelles percepcions que teníem”, ha explicat Joan Font, de l’Associació de Concessionaris. Així, l’objectiu és que gràcies als sensors que s’han instal·lat a quatre de les portes d’accés del Mercat (Raval, Rasa, Peix i Rambla) es pugui conèixer més en detall i precisió quins són els dies i hores de més afluència, per on accedeixen els clients… Dades útils per, després, un cop analitzades, poder emprar-les alhora d’organitzar activitats o sorteigs, per exemple.

Nou comentari

Comparteix