DietTupper, l’empresa de Terrassa impulsada per Carlos Neila, canvia de rumb. Així ho ha anunciat amb un comunicat en què s’informa que nous inversors han adquirit la marca i Toni Salles en serà el nou CEO. En els pròxims mesos està previst que s’ampliï el catàleg de productes online i expandir el nínxol de mercat, fent més accessible la seva distribució a tots els públics.

“Volem que sigui més fàcil menjar sa per a tothom” ha manifestat Salles en la seva primera aparició en els mitjans. DietTupper ofereix que en tan sols 2 minuts puguis escalfar al microones el teu menjar, fet amb productes sense additius, ni colorants, ni conservants i que es mantenen fins a 40 dies a la nevera gràcies a un sistema de pasteurització.

“Teníem moltes propostes d’inversió sobre la taula, però quan Salles va contactar amb mi vaig tenir clar que era la millor opció per a la marca. DietTupper té un potencial enorme i estic convençut que la deixo en bones mans“, ha subratllat l’egarenc Carlos Neila. DietTupper emprèn doncs un nou rumb tot just un any i mig després de començar, esperant dur l’empresa encara més amunt.

Toni Sallés amb Carlos Neila segellen el canvi de rumb
Toni Sallés amb Carlos Neila segellen el canvi de rumb | DietTupper

!--akiadsense-->

Nou comentari