Productes de Carmayola Picant

Productes de Carmayola Picant | Carmayola Picant

Humor català, educació sexual i oci. Quan el concepte tuppersex dóna problemes a les xarxes socials i el teu públic objectiu és catalano-parlant surten coses com la Carmanyola Picant, una empresa amb seu a Terrassa i amb més de 13 anys d’experiència que es dedica a fer reunions de tapersex “sense perjudicis ni tabús” amb l’objectiu d’empoderar les dones i de “transformar la realitat social, cultural i ambiental amb consum responsable”. La seva reputació i la seva fama creix any rere any, però, segons assegura la seva fundadora, Rosa Grau, en una conversa amb VIA Empresa, el Satisfyer ha elevat fins els núvols les peticions de reunions. “Jo mai havia fet un febrer com aquest”, relata.

Tot va començar quan Grau va viatjar fa 14 anys a Anglaterra i li van comentar que els sex shop d’allà eren molt diferents als de Catalunya. Va anar a visitar-los i amb una amiga van decidir que quan tornessin a casa farien un tapersex amb més amigues. Una cosa porta a l’altra, i la Rosa va decidir començar a fer-ho ella com a extra de caps de setmana. Com a bona comercial que és, sabia cap a on havia de caminar. “Ens sentíem molt còmodes explicant i assessorant”, diu, però, al cap d’unes quantes reunions, van adonar-se que “faltava el tema català i que les empreses que hi havia a Catalunya eren la majoria alemanyes i els productes estaven en castellà i prou”.

Aquest va ser el filó de mercat per fer néixer un projecte diferent al que hi havia fins llavors als Països Catalans. Primer, van crear una web batejada com a Carmanyola Sex, quan “ja començava el moviment catalanista i, a més, hi ha molta gent que parla en català, pensa en català i busca a internet en català”. Però la paraula sex els donava problemes a Facebook i va ser llavors quan van pensar en posar Picant com a cognom de Carmanyola.

Segueix llegint l’article de Via Empresa clicant aquí

Nou comentari