MónTerrassa
Balibur fa una campanya de micromecenatge per la nova col·lecció
  • CA
Andrés Sánchez i Pere Ruiz, fundadors de Balibur BCN | Balibur BCN

!--akiadsense-->

Aquest divendres, dia 16, l’empresa BaliburBCN, una marca de moda per a home de Barcelona, llança una campanya de kickstarter (crowfunding) per poder presentar la nova col·lecció de camises de la marca. Balibur BCN neix de la trobada entre dos amics, Andrés Sánchez i Pere Ruiz, després de molt temps sense veure’ns. Un cafè va ser més que suficient per veure que volien donar un gir a les seves vides.

Així va néixer aquesta marca “petita, modesta i capritxosa” que es guia “des de la imaginació, alegria i esforç”. Actualment, malgrat que els fundadors són barcelonins, es troba estretament vinculada a Terrassa, ja que formen part de la incubadora de negocis impulsada des de l’Ajuntament egarenc Kautic40.

Cada model està numerat i es compon de 200 unitats. Una vegada venudes les 200 unitats el model es retira de la venda i s’inclou en la col·lecció un model nou. Balibur BCN treballa amb dissenyadors de Barcelona que creen exclusivament els dissenys per a ells, fent així que cada peça sigui única. “Volem que es respecti el treball de totes les persones que intervenen en la creació de Balibur, és per això que solament treballem amb tallers de Barcelona que afavoreixen al desenvolupament de l’economia local” explica Andrés Sánchez a Món Terrassa.

Un dels models que impulsa la campanya de micromecenatge | Balibur BCN

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa