MónTerrassa
A Terrassa es vendrà la benzina més barata de Catalunya els dies 10 i 11
  • CA
Cartell de la campanya | P.I.

!--akiadsense-->

Petrolis Independents (franquícia de la cadena Petro7, del terrassenc Jordi Roset), low cost amb “consciència social catalana”, engega una nova campanya “per remoure les consciències dels catalans”.

En aquest cas, apel·la a la resta d’operadors del seu sector per tal que “perdin la por i es mullin” sumant-se a la causa independentista. Per a Joan Canadell i Jordi Roset, propietaris de la cadena de benzineres, “cal que el major nombre de benzineres passin de les declaracions als fets i facin ostensible als seus establiments el posicionament polític dels seus propietaris”, en clara al·lusió a alguns dels seus competidors com EsclatOil i BonArea.

Afirmen que els carburants són de bona qualitat a totes les cadenes, però en canvi “la gent cada cop més premia el fet que les empreses parlin clar i es posicionin respecte a la situació política que viu el país, i sobretot que des de Catalunya deixem en evidència l’espanyolitat de cadenes afins a l‘oligarquia com Repsol i Cepsa”.

Per tercer any consecutiu, Petrolis Independents i Petro 7 oferiran aquest Onze de Setembre a les seves estacions de servei (Ametlla del Vallès, Vic, Tàrrega, Golmés-Mollerussa, Terrassa i Montblanc) la gasolina al preu més barat de tot Catalunya.

La campanya s’engega la nit del dissabte 10 de setembre i acaba el diumenge a la matinada. Els propietaris de Petrolis asseguren que “a nou mesos que culmini el procés segons els nostres polítics, ha arribat el moment de parlar clar i de perdre la por, perquè el procés no té marxa enrere i el govern del nostre país ens necessita davant les agressions que està patint” diuen Canadell i Roset.

Ambdós expliquen que durant la primera fase del seu projecte d’expansió arreu de Catalunya han adquirit benzineres que quan han incorporat la simbologia independentista “han augmentat la facturació entre un 20 i un 50%”.

Per Petrolis, això no és només fruit de “l’efecte estelada” sinó que respon al fet que els consumidors saben que “els preus són molt competitius, que paguem els nostres impostos des del primer dia a Catalunya i que destinem part dels nostres beneficis a causes compromeses amb el país”. La campanya, que es posa en marxa aquest diumenge, és molt gràfica. Una taula mostra el compromís polític i econòmic de Petrolis i d’altres marques (el nom de les quals ha estat alterat per evitar que se sentin agredides). Els propietaris de Petrolis denuncien clarament la política de Repsol i Cepsa. “Les grans companyies espanyoles tenen mentalitat espanyola i una política de preus clarament abusiva, com ha quedat provat en les sancions imposades pel tribunal de la competència”, expliquen. “Si nosaltres podem oferir preus més baixos”, continuen, “és perquè hem demostrat que el sistema de benzineres automatitzades és modern, segur i eficaç i permet abaratir costos que es poden repercutir en el consumidor”.

Comparteix

Icona de pantalla completa