MónTerrassa
El MNACTEC respira Fira Modernista amb més i noves activitats

El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) es prepara per viure un cap de setmana intens i ple d’activitat amb motiu de la Fira Modernista de Terrassa. En primer lloc, destaca que els dies 7 i 8 de maig, el Museu farà jornada de portes obertes.

El dissabte 7 de maig, el MNACTEC farà jornada de portes obertes de 10.00 a 14.30 hores i de 15.30 a 20.30 hores. Una de les coses especials i més atractives d’aquest programa d’activitats per la Fira que acull el Museu és que inclouran visites guiades a les voltes de la teulada. A més de visites teatralitzades per conèixer l’antiga fàbrica tèxtil, així com la demostració d’un tren elèctric Payà i d’una locomotora de vapor a escala.

Dues de les grans novetats més sorprenents tindran lloc a les 12 del migdia del mateix dissabte, quan la xemeneia de l’antiga fàbrica tornarà a treure fum, tal com passava quan el Vapor Aymerich Amat i Jover es trobava en ple funcionament en l’època modernista. I, en segon lloc, al pati del Museu amb l’acollida de la sortida i l’arribada de la I Milla Modernista de Terrassa, a partir de les 9.45 hores.

El diumenge 8 de maig, el MNACTEC farà jornada de portes obertes de 10.00 a 14.30 hores i oferirà visites guiades a les voltes de la teulada i visites teatralitzades per conèixer l’antiga fàbrica tèxtil. A les 11.00 hores, es farà un diàleg sobre la naturalesa de l’Univers amb la participació d’eminents astrònoms de l’època modernista, a càrrec de l’Agrupació Astronòmica de Terrassa.

L’accés al MNACTEC serà gratuït durant tot el cap de setmana i l’entrada per a les visites guiades i teatralitzades tindrà un preu d’1 euro. Les visites tenen un aforament limitat i cal fer reserva prèvia a través del web del Museu.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa