Una avaria en la xarxa de subministrament elèctric provocada pel temporal Glòria ha deixat sense llum algunes zones del municipi des de dimecres al matí. Des de l’Ajuntament s’ofereix assessorament a totes les persones afectades que vulguin presentar una reclamació. Segons Endesa, operaris de la companyia segueixen treballant per resoldre la incidència però no hi ha cap previsió de quan estarà restablert el servei totalment.

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament ofereix assessorament a totes les persones que desitgin presentar una reclamació. En aquesta línia, recomana a tots els clients afectats, seguir els següents passos:

– En cas que encara no s’hagi restablert adequadament el servei, contacteu amb la vostra companyia a través dels seus canals d’atenció al client.

– Presentar reclamació a la companyia subministradora / comercialitzadora. Si es fa per telèfon, demanar número d’incidència, i si la reclamació es fa per escrit, que quedi constància de la mateixa.

– Contactar amb les assegurances que tinguin contractades i consultar amb elles si cobreixen els possibles desperfectes. En cas positiu, cal presentar una reclamació a l’asseguradora pertinent.

– Si transcorregut un mes no s’obté resposta, o la resposta no és satisfactòria, demanar hora de visita a l’OMIC que, amb la documentació de les reclamacions presentades inicialment a les companyies, farà un seguiment del cas i, si és necessari, interposarà una nova reclamació.

Podeu contactar amb l’OMIC per correu electrònic (consum@castellbisbal.cat) o per telèfon al número 93 772 00 55. A més, podeu consultar el portal web de l’Agència Catalana del Consum on s’ha habilitat un espai exclusiu pels afectats pel temporal Glòria.

Nou comentari